Damir är bäst :o)

Idag har jag, babo och mamma varit hos babos och min kompis Damir som nyligen gått å gift sig ;)
Det var jättekul :o)
Jag lekte med Damir och hans fru Adela som oxå är jättesnäll och jag fick massa goda pärlor av Adela i present när vi skulle hem :)
Tack Adela o Damir, hoppas att vi ses snart igen ;)


PS:Ursäkta damir men min babo är dålig förlorare !

Har dock inte några bilder på Damir förutom en gammal men söt bild !!



Danas smo ja, babo i majka bili kod babovog i mog jarana Damira koji se nedavno ozenijo ;)

Bilo nam je super :o)

Ja sam se igrao sa Damirom i njegovom zenom Adelom koja je isto raja ko i Damir i kad smo krenuli kuci dala mi je Adela neke bisere da ponesem kuci da jedem  jer su bili haus ukusni:)
Hvala na svemu Damire i Adela i nadam se da ce mo se uskoro opet igrati :)
PS: Oprosti Damire ali moj babo nezna da gubi muski ;)
Nisam slikao nista od toga ali imam jednu staru sliku kad smo ja i adja damir bili u Marieberg u Örebro !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0