Ostbågar :o)

Har varit sjuk i ett par dagar så det blev ingen bloggande, fått nya tänder och snorat en massa men nu är jag på bättrings vägen så då passade jag på att utforska köket och gissa vad jag hittade ?!
Mammas ostbågar :)
Synd bara att jag inte vet hur man får upp påsen för det hade varit gott med riktiga ostbågar och inte bara de majsbågar jag får av mamma :) 
Försökta ta de ostbågarna som är runt Estrella märket på påsen men de satt ju fast ;)



Bijo sam lose ovih dana, dobijo sam par novih zubica i malo slinijo pa sam se bas napatijo, uglavnom sad sam bolje !!

Zato sam danas iskoristijo priliku da malo otkrijem nasu kuhinju i pogodite sta sam naso ?!
Majkin smoki, samo me zeza ono sto ne znam kako se otvara kesa smokija :)
Bas bi bilo ukusno da znam otvorit jer mi vise bas sosadijo onaj djeciji smoki od kukuruza :)
Pokusao sam da uzmem ovaj smoji sto je na kesi ali nema sanse, kaze babo da je to samo slika ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Men Estrellas ostbågar kan man ju inte köpa, det ska va OLW!

2009-04-13 @ 15:49:45
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Edo

Jag vet men OLW var slut i affären så man fick nöja sig med de här...

2009-04-14 @ 08:18:01
URL: http://edoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0