Texas the dog !

Idag var jag och babo på stan och där träffade vi Micke och hans hund Texas som är typ världens snällaste hund :)
Jag fikade lite med nena och faster cija på >Nya Kondis och det var mycke najs :)
 
Nu softar jag lite sen ska jag ut med mammsen ;)





Danas sam bijo sa babom u grad i tamo smo sreli Majka sa svojim cukom Texasom, cuko je haus lijep a i dobar ko covjek, ono mislim ima dobru dusu ;)
Onda sam bijo na fiku sa nenom i halom Cijom !
Sad samo odmaram pa cu posle izac malo sa majkom ;)

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

vad kul att du verkar vara friskare! :D Saknar dig massor redan! Kramar!

2009-04-18 @ 21:20:31
URL: http://vildkathan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0