Kalla, snöiga Norrland

Ja, vi kom fram sent igår kväll. Men efter en hel dag i bilen så orkade jag bara inte blogga nåt och idag så har jag haft fullt upp med att leka med mina kusiner hela dagen:)



Jag var jätteduktig å lekte snällt (nästan hela tiden) med mina leksaker på vägen upp. Å sen så sov jag ju en hel del så klart;)



Här är vi, tre av kusinerna (Henric, jag och Thor) på väg ut på långpromenad. Angelica hon springer runt med hunden, helt omöjlig att få med på bild just då, hihi..



Jag och Angelica mumsar i oss lite majskrokar efter långpromenaden som blev två timmar lång!


Kommentarer
Postat av: Babo

Bas si bijo dobar babi :)

Nemoj da pojedes sam sav smoki nego daj i majki malo sreco babina :)



Babos pojke var snäll i bilen :)

Ät inte upp alla majskrokar själv, dela lite med dim mamma hon gillar de oxå ju ;)

2009-04-05 @ 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0