Busy day today for a 7430g baby

Idag började jag dagen med att träffa min kompis Tomas och min kompis Peter.R, det var jättekul och hos Peter fick jag sitta på en konstig skrivbord som gick upp och ner av sig självt (COOLT).

Sen så var det dax för BVC och min konstiga läkare var sjuk ännu en gång men jag fick väga och mäta mig ändå. Jag har blivit lite längre sen sist, hela 68cm lång faktiskt.
För att fira denna framgång bjöd pappsen mig och mammsen på fika på Nya Kondis och det är inget man tackar nej till ( iallafall inte mamma :)



Danas sam u rani sabah otisao kod mog druga Tomasa i Petera da se igramo.
Kod petera mi je bilo haus fino, pustijo me da sjedim na neki cudan sto sto se dize i spusta na daljinski (haus:)

Onda sam otisao kod lekara na kontrolu i moj je lekar kao i obicno bijo prehladjen (odsutan) ali jedna dobra sestrica me izmerila i porastao sam, sad imam 68cm.

To sam slavijo sa babom i majkom u slasticaru Nya Kondis.
A kad babo casti slatko to se ne odbija, barem majka ne odbija :) 

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Då är du hela 8 cm längre än Thor, fast det var ju några veckor sen han mättes sist, så han kanske har blvit lite längre :) Vilken fin bild du hade satt upp ;)

2009-01-21 @ 22:16:25
Postat av: Edo

Jaaa visst är jag söt på bilden moster Anna:) Hoppas Thor blir snart lika lång som mig så att vi kan leka ihop. Bye Thor & Anna

2009-01-21 @ 22:20:01
URL: http://edoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0