Nena rocks :)

Kom nyss hem från nena (farmor) och det var som vanligt jag i centrum ;) Kunde inte tro mina ögon när jag kom in i nenas rum "Hon hade skaffat en spjällsäng bara till mig :O) hihi lucky me

Jag kollade på handboll med babo idag igen och det var väl inte lika kul som igår trots att Sverige vann med 34-30!
Nix, dagens höjdpunkt var ändå min nya spjällis hos nena :0)

All detta rikedom är förgäves när jag måste vänta ända till torsdag med att träffa min bästis Frida :(

Sad samo sto sam usao u kucu, bijo sam kod nene :0)
Kod nene mi je super kao i obicno, uvek sam u centru paznje :)
Necete mi verovat sta sam video kad sam uso u neninu sobu!
Kupila mi je nena krevetac u boji (plavi) samo za mene.

Onda sam opet gledao rukomet sa babom, danas mi nije bilo tolko zanimljivo kao juce mada je Svedska pobedila protiv spanije 34-30.
Nix,
Danasni najveci trenutak, barem za mene bijo je novi krevetac kod nene :) 

Ali sve ovo bogastvo je dzabe kad moram cekati do cetvrtka da vidim moju Fridu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0