Pigg som bara den 5 på morgonen

Jag kännde mig  jättepigg  i morse så jag fick sprattla runt på golvet sen så fick jag sitta på babos huvud oxå och det var riktigt najs :) Jag kände mig jätte lång:)
Snart ska jag till mormor och leka lite med henne oxå, ska bli askul jag har saknat henne :)



Jutros kad sam se probudijo bijo sam odmoran ko da sam spavao dva dana,
malo sam se igrao na podu a onda me babo pustijo da mu se penjem po glavi.
Bilo mi je super :) Osecao sam se pravo veliki :)
Sad jos malo idem kod nene da se igram sa njom

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Och mormor hade säkert saknat dig. Vill ju träffa dig jag med! Både jag och Thor.

2009-01-18 @ 18:57:07
Postat av: Frida

Åh äntligen har du startat en blogg Edvin, va kul! Jag tycker också om att sitta på pappas huvud =)

2009-01-18 @ 20:15:18
URL: http://babystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0