Sing-a-long del 2

Det var riktigt bra dag idag, jag mamma och babo var på sång-stund för oss bebisar. Det var jätte roligt med en massa minifolk i min storlek :)
Längtar redan till nästa onsdag då ska vi dit igen:) Men jag måste träna rösten lit hemma till nästa vecka, kanske ska ta och skrika lite hmm... vad tycker ni ?




Danas sam bijo sa babom i majkom na pjevanje za bebe. Bilo je super vidjet da nisam samo ja ovako mal :)
Uglavnom, jedva cekam do iduce srijede da opet idem, do tada cu da se derem iz sveg glasa jer moram trenirati glas za iduci put! Sta vi mislite ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken snygg adidasdress du har Edvin. Jag har en likadan fast rosa =) Men den är för stor... längtar tills jag har växt i den.

2009-01-28 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0