Frida!!!

Idag kom Frida och hälsade på och åh vad kul vi har haft, vi har busade runt både inne och ute. Så det har varit en superdag idag och jag hoppas verkligen att det inte kommer dröja två månader tills vi träffas nästa gång!

Frida var schysst å delade med sig av leksakerna hela tiden


Gåstolen blev mycket roligare när man var två ;)


Svårt att låta bli å ta sig en smakbit från en goding som mig, hihi ;)


Sorry att jag tog din vattenflaska men jag var ju sååå törstig!


Å här får man igen för att man snodde den. Hon är väldigt stark för att vara tjej..


Men visst är hon söt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var skitkul att träffa dig mannen! Hoppas vi kan leka snart igen =)

2009-07-14 @ 23:35:15
URL: http://babystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0