Kalmar är najs ;)

I helgen var jag mamma och babo och hälsade på babos kompis farbror  Dado i Kalmar, det var jätte kul och jag fick vara med om en massa roliga grejs, se bara nedan så fattar´ru ;)



Jag å mina polare leker, Daniel till vänster o Goran till höger:)


Jag och min farbror Dado, 2 tuffningar :)


Dado´s mamma Jela gav mej en jättegod kanelbulle :) Mmmm....



Vilken söt hund va :)


D är säkrare här uppe, här kommer inte ankorna åt mej :o)


Najs lekplatser det fanns här i Kalmar :)



Kanon bra var det på slottet i Kalmar ;)


Mamma o babo passar på att kramas lite när jag somnade ;) Najs


Ovaj vikend sam bijo sa babom i majkom u Kalmar kod babovog druga Dade, bilo mi je super i bas sam se izigrao i proveo dobro!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ser ut som du har haft jättekul Edvin. Vilken bra bild på dina päron, den får du rama in och sätta upp ovanför din säng =)

2009-07-01 @ 18:58:30
URL: http://babystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0