Marknad :o)

Idag var jag med babo och mamma på marknaden, det är en tillställning som brukar vara här en gång om året och heter Köpingsfesten :)
Efter att ha glidit på stan i typ 4 timmar tog vi oss till lekparken och där fick jag gunga och leka i tåget, perfekt avslutning på dagen :)
PS: Fler bilder kommer senare!







Danas sam bijo sa babom i majkom cjeli dan u grad na pijacu bilo je super a i vrijeme je bilo idealno 30+ :o)
Onda smo otisli na igraliste malo sam se ljuljo i vozijo u onaj vozic i tako je dan postao kompletan ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket roligt tåg! Det får du visa mig när jag kommer och hälsar på sen. Snygg kepa, mamma tänkte köpa en till mig också men jag tycker ju inte om att ha saker på huvet så den skulle inte få sitta kvar så länge...

2009-05-30 @ 17:28:19
URL: http://babystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0