SOS Edo

Jag vet inte vart jag ska börja ..... d ä så spännande :o)
Idag fick jag en brandbil av nena (Farmor) den är jättecool, man kan sätta på sirenen och spruta vatten för att släcka eld när det brinner någonstans, dessutom så ingick det världens ballaste brandmanna hjälm med nalle puh på. Nu vet ni vem ni ska ringa om det brinner :o)







Ne znam gdje da pocnem ... tako sam se uzbudijo ;)
Danas mi je nena kupila vatrogasno auto iz kojeg izlazi voda kad treba vatru ugasit i ima cak i sirena kad mi se zuri !!
Znaci ako negdje gori znate kome da se obratite ;o)

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Men vad coolt att du blivit brandman! :D

2009-05-09 @ 11:15:31
Postat av: Frida

Åh vilken cool brandbil! Jag ska lägga in lite bilder på min bil senare ikväll, jag fick en av farfar idag!

2009-05-09 @ 17:24:34
URL: http://babystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0