Fotbolls helg Portugal vs. Bosnien

Ufff, det var en riktigt rolig helg för mej för det var FOTBOLLSHELG :)
Jag och babo började dagen med en skön fotbollsbad tillsammans sedan när jag var som renast då tog babo fram färgkritor och började kladda på mej för jag skulle tydligen vara Edin Dzeko 11 (bosnisk anfallare Dzeko) Hursomhelst så var vi alla glada för kladdet förutom mamma som då skulle va tvungen att skrubba regält för att få bort all fotbollsfärg från min baby kropp :)

PS: Vi torska me 1 - 0 men vi tar de hemma ;)



Ovaj vikend mi je bilo haus zanimljivo. Kupaosamse sa babom i gledalismo futbal, onda prije utakmice uzeo babo flomaster i zvrljao po meni, Edin Dzeko 11 to sam ja samo sto mene samo zovu Edo a njega Dzeko :)
Pusilismo 1-0 mamicu im njihovu portugalsku ali nema veze, slomicemoih u Zenici :)
A nama baraz je.. a nama baraz je...
Za rucak sarma je ....
A nama baraz je ....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0