Frida och jag!

Det var evigheter sen jag träffade Frida och idag kom hon äntligen å hälsade på! Vi hade jättekul, röjde runt här hemma, tror vi använde nästan alla leksaker som jag har och så gick vi ut å lekte en sväng oxå.

Visar Frida hur mitt nya garage funkar, tror hon blev ganska impad:)


Frida sköter musiken å jag visar henne mina dansmoves :)


Sen var det dags att leka med Fridas favvogrej - BOLLAR!!


Chillin' in the sandbox!


Vi hittade ett litet hus vid en av lekplatserna och Frida visade sin husliga sida å ställde sig vid spisen ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, va grymma vi ser ut i sandlådan!

2009-11-10 @ 22:27:52
URL: http://babystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0