Kurban Bajram :)

Idag var det dax för mej att fira ena halvan av mej :) Nämligen muslimsk högtid Kurban Bajram.
Jag vart riktigt stiligt uppklädd och var hos farmor på lunch och stannade där hela dagen med mamma och babo :)
Det var supernajs hos farmor, jag hade sönder en stor blomkruka (farmor vart gla för hon tyckte ändå inte om den, tur för mej där ...uhhh ) + så fick jag en massa pengar för när det är bajram då ger man pengar och godis till barnen :)


Mmmm, d ja d .......


Hmmm, d måste va mina .....


I Love bajram hos nena


Danas je Kurban Bajram i kao sto vidite pravo sam se doterao za nenu.
Bijosam celi dan kod nene za bajram i bilomije super.
 Slomijosamjoj samo jednu saksiju danas ali reklaje da nema veze i ovako jojse nije svidjala :)
A i para sam dobijo od nene, malo sam pojeo jedan cosak ali nisu nesto bog zna sta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0