Pottish :)

Igår kom nena från Västerås och hon hade med sej en super bilbana med parkering, biltvätt o hela faderullan till mej + en Mickey body :)

Sen så fick jag en söt t-shirt av faster Cija som tydligt informerar alla närvarande om min funktion i familjen ;)

Dessutom vart jag tagen på bar gärning när jag började äta chokladbananer mamma hade glömt framme på bordet :P

O viktigast av allt så kissade jag i pottan för första gången, visst babo fick sitta med mej o läsa för mej men det gick vägen till slut :) Skönt att slippa de där blöta bjöjor mer men jag får väl upprepa sensationen ett par gånger till inna jag slipper blöjan helt ;)
 

Jätte bebis på pytte bana:O)


Mickey Smajl



Don Corleone


BANANA-Tajm



Gu va skönt de vart när man väl fick till det :)


Jucer je nena bila u Västerås pa mi kupila auto banu sa garazom i pranje auta i sve ima na njoj + Miki Maus body:)
Hala Cija mi je kupila majcu koja oznacava moju funkciju u ovoj familiji :)

A danasnja najvaznija vjest je da sam po prvi put piskijo ko covjek u tutu :o)

Jast se babo namucijo citajuci mi knjigu dok sam ja piskijo ali je bas vrijedelo :)


Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Du är så duktig som kan sitta på pottan! Jag är riktigt stolt över dig, och det tror jag att dina föräldrar också är :) Saknar dig! Kram!

2009-11-07 @ 23:58:25
URL: http://vildkathan.bloggagratis.se/
Postat av: Frida

Bra jobbat!!!!

2009-11-08 @ 19:33:25
URL: http://babystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0