Edo is back :)

Ledsen alla att jag inte bloggade på ett tag men jag har varit förkyld, lite snorig o lite såna baby grejs, ni vet ...
Hur som helst så är jag på topp nu o redo att ta igen all förlorad blogg tid :)PEaCe Up

(Sjuk dag 1) På väg ut med mamma men orkar inte ju .........



Ute med mamma o morbror o mormor :) I LÖV höst :)


(Sjuk dag 3) Sjuk men glaaa :)



Tränar på o klättra jag kanske blir frisk fortare då.......



Snodde babos nycklar, måste ju vinterfixa bilen ju ;)



Frisk som en fisk :o)


Zdravo raja :) bijo sam prehladjen, slinijo, plakao i svasta nesto pa stvarno nisan imao snage da bloggam.
Uglavnom sad se osjecam super i dajem casnu pionirsku da cu vam se oduziti za sve ove dane sto sam bijo odsutan ;) Peace Up



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0