Bästa bajram ever :o)

Idag var det äntligen bajram (muslimsk högtid) Igår var jag, mamma och babo o handlade bajramklappar och kläder till mej för bajram. Idag har jag varit och grattat de äldre på bajram och jag hade jätteroligt dessutom så fick jag massa stålar för det är det barnen får när de grattar de äldre på bajram dessutom så fick jag äta mycket onyttigt för mamma idag, så som baklava dricka och en massa annat smått o gott. Mums :) Längtar redan till nästa bajram :)

På ICA Big Inn i en cool bil ...
 

På parkbänken efter en heldag shoppande .......


Leker pall istället för boll med tant Mirsada :)


Jag och tant Sida o kaninen busar:)


WoW Cola :)


Vedo o Edo :)


Jag o min polare Adem



Jag åker tvättkorg med farmor o Mickey innan läggdags ;)


Danas je napokon doso bajram. Cjeli dan smo jucer bili u kupovinu a danas sam bijo kod ovih starijih od bajrama i bilo mi je super i dobijo sam para pa cemo ja i majka u kupovinu sutra da kupimo pravog Miki Mausa.

Bajram Serif Mubarek Olsun svima od familije Culum:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0