Playtime!!

Jag och Thor var ute å lekte idag och hittade några nya lekplatser som vi röjde runt på :)

Det var inte så lätt att ta sig till rutchkanan men jag fick till det till slut :)


Se upp här kommer jag!!!


Hmm, det var Thors ide att slänga blöt sand i slutet av kana... :P


Säljer grillad korv :)


Tränar balansgång!


Gungar på den högsta gungbrädan nånsin, whiiiii!!!!!!!!!!!!


Det var lite säkrare att gunga på hästen..


Elvira softade i vagnen som vanligt :)


Vi avslutade med en runda på Lindex å gissa vad jag gjorde?!!  Hihi..


Trots att jag var så busig så fick jag den här grymma outfiten av mormor:) Tack mormor, I lööv it!



Kommentarer
Postat av: Frida

vilken rolig lekpark, ligger den på gångavstånd från dig? jag vill också åka den där coola rutschkanan. snygga kläder!

2010-08-04 @ 22:56:58
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Edo

Ja, det mesta ligger ju på gångavstånd här i Köping :) Det tar väl ca 20min å gå dit om jag sitter stilla i vagnen

2010-08-05 @ 21:18:38
URL: http://edoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0