Ojojoj, vilken rolig dag!!

Idag har Frida vait här å lekt med mig nästan hela dan - jättekul ju!! Blev lite trött ett tag så var tvungen att ta en liten powernap men blev snart väckt av Frida som tyckte jag var tråkig som sov :)

När Frida åkt hem var det egentligen bara å äta, bada och sova som gällde. Men så såg babo att en av mina bilar var trasig så vi lagade den först!

Softar i soffan med Frida ;)


Hmm, Frida försöker väcka mig flera gånger om men jag är tröttare än tröttast å vill bara sova mer. Men till slut fick jag ge upp å kliva ur sängen för å leka :)


Vi försöker speeda upp bamse-kärran men den är ju egentligen till för småkids så den ska väl gå sakta antar jag antar jag..


När babo kom hem å såg den trasiga bilen så skyllde jag på Frida direkt (sorry kompis :/), det är lixom lättaste sättet att slippa en massa trubbel själv..


Men jag fick hjälpa till att laga den å det är alltid lika kul att få öppna babos verktygslåda :)


Avslutar dagen med lite bus :) Hinner hoppa i badet innan mamma ser, med kläderna på , hahaha!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ooops! Hade jag sönder din bil? Kommer inte ihåg riktigt... Tur att du har en händig farsa!

Det var jättekul att leka med dig och alla dina leksaker idag! Kommer väl och hälsar på snart igen när du blivit storebrorsa!

PS Din mamma får gärna skicka över ett par bilder på mammas mejl.

2010-02-15 @ 21:25:19
Postat av: Edo

Nää, det var ju inte du som hade sönder bilen Frida, erkände idag för babo att det var jag själv som gjorde det..:)

2010-02-16 @ 22:57:55
URL: http://edoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0