Bilsängen är här :)


Dax å flytta till nått eget, typ eget rum med egen säng, jag får tydligen inte sova i spjälsängen längre då det tydligen kommer någon bäbis från mammas mage till oss och den ska sova i min spjälsäng... hmmm...
Struntar väl jag i nu har jag det ännu bättre i egen bilsäng och eget rum utan snarkande gamlingar ;)


Det låter ju faktiskt som helikopter i rummet när de snarkar i noter :) ha ha ha 


Nedajumi vise da spavam u moj krevetac, kazu da ce doci neka mala beba iz majkinog stomaka pa ce valjda ona spavati u moj krevetac ali nema veze, meni je jos bolje u mojoj sobi u moj auto-krevet i ne moram vise slusati starce kako hrce ;)



Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Vilken häftig säng du har fått! :D

Du är en riktigt stor pojke nu som har fått ett eget rum och snart är du en storebror också :)

kramar

2010-01-28 @ 18:32:19
URL: http://vildkathan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0