Växtvärk vid - 25°C



Jag behöver tydligen sommar och sol för att fortsätta växa för inget jag provat hittills verkar fungera nå vidare, man blir bara blöt å trött.
Hursomhelst så är det mega-kul att alla är hemma och leker med mig nu när det är så kallt ute, tom babo är jämt hemma han som aldrig är hemma annars ;)




Dax å vattna bebisen lite ;)



Lite Yoga kanske hjälper.......


Ett kinder ägg får mig säkert å växa......


Dagen efter partyt "ni vet" allt ba smakar surt, bläääää...
+ blåtira på vänster ögonbrun från kvällen innan ;)



En kvart senare ........  "Tiger svansen smakar lite bättre än gröten"



Jipiiiii Nu är jag mig själv igen :o)




Izgleda da mi treba sunce i leto da bih nastavijo da rastem, sve sam probao i nista, cak sam slumijo cveta i zalivo se vodom i nista. Ali nije bitno kad je sitno, napolju je bilo -22 do -27°C hladno skoro nedelju dana pa sam se samo po kuci igrao i bilo mi je super sa babom i majkom :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0