REGN!!!

Trodde sol och varma sommardagar var det bästa som fanns men då hade jag inte haft en dag som den här. Regn är ju hur kul som helst och har man gummistövlar på sig kan man plaska överallt.

Kolla in vilket fint paraply jag fick från Cia idag!


Det är bra att ha för å hålla balansen oxå ;)



Kan inte få nog av vatten idag så plaskar lite i några fontäner oxå! Vill helst gå i (jag hade ju stövlar på mig..) men fick inte för mamma..




Vilar lite efter att ha sprungit runt i bamsepölarna här bakom


Elvira är ju för liten för att plaska men tillräckligt stor för att börja äta "riktig" mat.
Morotspuré var tydligen jättegott :)


Å hon blir helt crazy när hon lallar runt i chiccon :S
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0