Vecka 19

Den här veckan kunde inte ha börjat bättre, blev frisk från magsjukan, jippie!! Frida var här å vi hade hur kul som helst!!  Å självklart har jag varit ute och lekt i solen :)
Men veckan slutade med att jag blev sjuk igen med feber och hosta, suck...

Eftersom jag mådde som en prins efter magsjukan så gjorde mamma å jag en krona till mig :)



Frida och jag "in the sandbox"

Frida testar mina solbrillor - hur tuff som helst!!


Pinnsamlare!


Äntligen sol och värme! Gjorde ett glädjeskutt och hamnade här uppe i trädet ;)


Håller på att lära mig att gunga som de stoora barnen gör


Sen så blev jag ju sjuk å babo tyckte synd om mig så han skippade regeln om en klubba i veckan och gav mig tre på en gång!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0