DAGIS!!

I måndags var det första dan på dagis and I love it!! Många barn och massor med leksaker, hur kul som helst!! (tyvärr måste man tydligen dela med sig men det ska nog gå d med...:P )

Vi hann knappt innanför grindarna innan jag högg tag i första leksaken..


Fast första dan fick man kolla runt inomhus. De hade bl.a saxar som barn får använda!! Coolt men lite klurigt eftersom jag inte fått använda sånt hemma :)


En liten häst (eller åsna?) att studsa runt på :)


Provade spisen, diskade lite och körde en runda med vagnen - allt fick godkänt!!


Elvira fick provsitta vagnen men hon var för tung för att putta runt..


Det är kämpigt för småbäbisar att hänga med på dagis, stackars Elvira såg så här sliten ut när vi skulle gå hem..


Kommentarer
Postat av: Thor

Saxar som barn får använda?! Det måste din mamma berätta för min mamma vart man köper. För en sån vill jag ha! :D

2010-09-14 @ 21:50:44
URL: http://coolathor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0