Lite uppdatering..

..om vad jag och Elvira har gjort senaste tiden :)


Baka muffins är kul och gott!


Mamma blev nog glad att jag tog hand om disken efteråt :)


Elvira gillar sin nya mössa och tur är väl det för det börjar bli kallt ute


Fågelmatning på g! Rackarna hoppade ju upp å tog maten från handen heeela tiden, hehe..


Elviras morgonfrilla


Min morgonfrilla (mamma får ta kort nästan varje morgon, haha)


Cruisar med babo och testar alla brillor på en gång!


Jag och Thor fick åka karusell på Kolsvanatta, jippie!!


Tänk när det var så varmt å soligt så man behövde solbrillor vid frukostbordet...


..å man kunde softa i vagnen utan mössa och fleecefiltar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0