Jaaaa - mera snö!!!

Älskar ju att leka ute i södrivorna så gissa om jag blev glad när det att det snöade en massa i slutet av veckan!! Mamma såg ju inte så road ut men lyckades få ut henne efter lite tjat, hehe :)  Så här kommer det lite snöbilder..

De är ju inte direkt snabba med att skotta här på gården så det brukar jag hjälpa till med!

Eftersom det fortfarande snöade så mycket så fick Elvira mysa i vagnen tills hon somnade..

Men på fredagen var det soligt och nyskottat så då kunde hon oxå vara med å leka:)

Hon smakade på snön några gånger men d va visst inte så gott..

Å jag rullade runt i snöhögarna och solade :)


Hmm, hoppas det blir pulkaåkning med mormor på söndag, isåfall ska jag visa att jag törs åka själv nerför backen..

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken snäll morsa du har, min skulle aldrig gå ut i det där vädret. Kan det bli vår någon gång så man kan vara ute och gunga??

2011-02-21 @ 22:08:20
Postat av: Frida

Vilken snäll morsa du har, min skulle aldrig gå ut i det där vädret. Kan det bli vår någon gång så man kan vara ute och gunga??

2011-02-21 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0