Fiskelycka/ Pune mreze ribe sveze

Sta ce nama ribarima kuca :)

Ja mama, Elvi i Babo u ribu! i picknik


Jes vala, evo je Abbore :)



Jau ljudi ovo je ne verovatno !!!!!


Vidi mammaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!


Joj hoce da mi klizne...ribica


Hajde samo jos jedna slika babo.........


Sad je vracamo nazad jer je jos mala da bih se pojela :)


Prezivela je 5-min na suhom :)


Tako raja, prestajem kad mi najbolje ide :)


Sad da ja i Elvi proslavimo uz jednu setnjicu :)


Pa malo na babino auto.........


A ovde zivi jedan konj, ne znatega vi........


Evo ga, ja ga zovem Glavonja, jes fin valla uuuuuuuu


Komplet porodica


Joj neno sto sam fino cvece mirisao danas, povescute jednom da i ti pomirises



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0