Visst var det längre sen :) ?!!!!!

Japp, det har hänt massa roliga grejer sedan arboga badet. Allt från picknick till bada på balkongen med mera! Se själva !!!



Grillar med gamlingar o Virro i Gropen (kolbäck)


Jag är ju en riktig gourmand, kan inte hålla tassarna borta från grillen....



Jag fick ju hålla i korven ju HALLååå


Andas lite Edo o kolla i kameran de pic. time


Elvira får aldrig nog av mat, nu ska hon plocka skräp när vi precis käkat


Hur många får fiska med babo då????!!!!!!!!!!!


Japp, så glad kan man se ut när man fått en liten abbore


Eller fått fiska med babos (riktiga) spö och rulle


Virro tyckte att det var ganska skönt o bara lyssna på vågorna ......


En blomma till en blomma


Ett stort matbord till 2 matvrak


Matrix-Virro


Då var det dags å styla lite för Elvira nu när jag kommit åt babos nycklar ;)


Jag o kusse Thor-Maffia åker tekoppen (Tufft va?!)


Virro's första midsommar någonsin :) Coolt Virro, du ser sommar gla ut :)


Först fick jag ta hand om Thor....sen

ja, sen var det Virro som vart lite groggig av all hoppandet


Äntligen fick bara min La Familia ha borgen för oss själva :)


Tuggumiautomaten följde brevid mig hela tiden jag åkte ;)


Strul me balansen, ingen fara Mormor hjälper.............


Suck...Ungen ger visst aldrig upp, jag är likadan jag med


Min sista åk för dagen. Glad Midsommar


Detta är Elvira efter allt åkande när vi kom hem!!


Detta är Elvira 3,6minuter senare :) Man vet aldrig vart man har henne (o d bra d)


See you soon little
balon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0