Det här är..

..lite av vad vi har gjort den senaste tiden. Enjoy!

Vi har varit å badat - hur kul som helst!! Badade i stora bassängen oxå men där blev det lite svårare att ta bilder..

 

Jag har fiskat med babo. Har ju fått ett eget fiskespö men det är roligare att använda babos..:)
Och det visade sig att jag är storfiskaren i familjen, jag har fått en aborre och babo har inte fått nån än..
 

Det var cruising i Köping förra helgen så jag packade ryggan för kolla in coola bilar, å det fanns massor av dom!


Elvira var inte så intresserad av bilarna, hon cruisar hellre runt i sin dockvagn


Å så har hon upptäckt pottan men tror att hon missade en grej när det gäller pottträning, om ni förstår var jag menar..
 

Lirar lite "piano" med babo :)


Ibland när babo å mamma är trötta så fixar vi maten


Och ibland får jag låna babos verktyg så jag kan fixa lite andra grejer oxå :)


Avslutar alla busdagar med lite välling och en film (Nicke Nyfiken) efter badet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0